Mun lomani loppui eilen. Mun lomani oli kestänyt kolme viikkoa. Olin mennyt yötöihin tänä aamuyönä. Olen varhaislehdenjakaja Suomen Posti eli Itella oyj. Olen työskentellyt kaksi vuotta lehdenjakajana. Oli mukava että menin yötöihin. ahh... Säästän 12 lomapäivää syksyn puolelle, kun en vielä päätä mikä päivä lomani alkaisi..

Viime aamuyönä oli niin kuuma ilma 18 astetta. Jaoin lehtiä pyörällä. Tulin kotiin kun kissat tulivat katsella minun tuloani ovella. Ihanat kissat , jotka odottivat antavani ruokia heille.

Mun aviomieheni Etienne nukkuu sängyllä. Kissat eivät häiritse Etienneä. Normaali arki tulee taas. :) Luin kymen sanomat lehtiä, jossa luki tämänpäiväisen sää lupaa että helle 27 astetta ja huomisen päivän sää helle 28 astetta. Se tarkoittaa että ensi yönä lämmintä ilmaa ja kirkas taivas sekä puolikuu..

Menen suihkuun ja sitten nukun päiväunta sängyllä. Lehdenjakajan työ on erilainen osa-aikatyö kuin kokopäivätyö.

Hyvää öitä!